Promocijski tekstil je odlična promocija blagovne znamke
Nekaj časa nazaj sem se znašel pred pomembnim vprašanjem. Zanimalo me je, oziroma sem iskal načine, kako bi lahko promoviral mojo blagovno znamko. Potreboval sem kakšen inovativen način, ki bi ljudi spodbudil k ogledu naše znamke, oziroma podjetja. Tisti tradicionalni oglasi in pa tisti spletni preprosto niso zadoščali temu, kar sem želel doseči. Zato pa sem moral še kako premisliti, v katero smer iti z mojo promocijo, oziroma z promocijo podjetja in blagovne znamke.
Tedaj pa sem pomislil na nekaj novega, na nekaj, kar še nisem probal nikoli. To pa je bil promocijski tekstil. Seveda sem na začetku imel nekaj dvomov. Ali se bo to sploh splačalo? Bom s tem res dvignil zanimanje strank za naše podjetje? To in podobno so bila vprašanje, ki so mi nenehno hodila po glavi. Na koncu pa sem prišel do sklepa, da bom to pač moral probati, da lahko vidim, če res deluje.

Zato pa sem se s polno paro lotil tega projekta. Cilj je bil torej ustvariti ustrezen promocijski tekstil, ki bi ljudem vzel pozornost in jih morda prepričal v to, da si ogledajo kaj nudimo. Začel pa sem z majicami. To se mi je nekako zdelo še najbolj pomembno, ter bi lahko tudi privabilo ogromno oči. Bistveno pa je bilo to, da je tovrsten promocijski tekstil imel čim bolj zanimive motive in dizajn, ki bi sledil modernim trendom. Zato pa sem kar nekaj časa porabil za sam dizajn, kjer sem kot pomoč najel tudi ekipo, ki se je ukvarjala s tem profesionalno.
Tedaj pa sem želel k promocijskemu tekstilu dodati tudi nekaj drugih izdelkov. Odločil pa sem se za tiste, ki so nekako uporabni v vsakdanjem življenju. To so bile beležke, pisala, obeski, kape in podobno. S časom pa sem lahko videl, da je bila to zelo dobra ideja za marketing našega podjetja.