Kako privabiti udeležence, ki se ne odzovejo na zgodnjo prijavo

Posebni popusti, ki jih organizatorji ponujajo za zgodnjo prijavo so učinkovito sredstvo za dvigovanje udeležbe. Konec koncev, kdo si ne bi želel skleniti posla po ugodnejših pogojih?
 
So pa tudi udeleženci, ki se ne odzovejo mamljivim pogojem zgodnje prijave. In kako le te prepričati, da se vseeno prijavijo. Spodbudite jih lahko na različne načine.

Udeleženci dogodka so najpomembnejši

Intervju z Matijo Krncem, svetovalcem za organizacijo dogodkov

Matija Krnc je legenda organizacije poslovnih dogodkov v Sloveniji. Kot del dinamično rastočega kolektiva Gospodarskega vestnika, GV Revij in potem Dnevnika je s svojim delom dal pečat vrsti dogodkov, ki so presegli okvirje in postavljali nove standarde organizacije dogodkov:  Managerskega koncerta, Majskega plesa Združenja Manager, dogodkov GV z najboljšimi, velesejmov itn. Še posebej dragoceni so mu dogodki Gazele, s katerimi se v Sloveniji spodbuja naklonjenost podjetniški rasti in razvoju. Znan je po seznamu izboljšav, ki jih pripravi po vsakem dogodku, pri katerem sodeluje. Za dogodke Gazele, pri katerih sodeluje še danes, je na seznamu v povprečju 19 izboljšav letno.

Glavne skrbi organizatorjev dogodkov v 2010

3 glavne težave s katerimi se soočajo organizatorji dogodkov v letu 2010 so po mnenju Future Watch: nižji budgeti, z manj je potrebno narediti več in premalo resursev na razpolago.

 
 1 2 
 
Prednosti za organizatorje
  • Personalizirano in ciljano vabljenje.
  • Avtomatizirani tipi sporočil. 
  • Ni stroškov tiska in poštnine.    
  • Prihranek časa - manj ročnega dela.   
  • Optimizacija budgeta - boljše planiranje kapacitet, hrane, resursov.  
  • Celovit in centraliziran nadzor.   
  • Enostavno in nevsiljivo pridobivanje podatkov.
  • Zeleno orodje.
Prednosti za udeležence
  • Vse informacije na enem mestu.
  • Točnost informacij, hitra obveščenost o spremembah.
  • Kakovostna uporabniška izkušnja.
  • Enostavna On-line prijava.
  • Osebni nagovor, personalizirana komunikacija.
  • Ohranitev kontakta po dogodku (fotogalerija, prevzemanje gradiv…).
  • Interakcija z organizatorjem.
Pričevanja
Zlatko Ledinek
Težko si predstavljam, da bi na kakšno poslovno prireditev vabilo dobil le po navadni pošti. To vedno nekam založim in pozabim. Za organizacijo naših dogodkov zato  uporabimo Event manager.
Zlatko Ledinek
direktor Kompas Design d.o.o.
Zaupajo nam:
Slovenska fundacija za poslovno odličnost
Hermes SoftLab
Mobitel
DISS
OKS Olimp
Vse reference
© 2010 Event manager d.o.o. - Vse pravice pridržane.